понеділок, 3 грудня 2012 р.

Цукерочка


Привіт. Хочу серед своїх читачів розіграти цукерку. Чому саме серед читачів? Бо хочу зробити подарунок комусь, кому цікава моя творчість. Зразу говорю, що ставати читачем лише заради цукерки не варто. У людях люблю щирість.
Отож, дякую  Вам за те, що Ви є, за те що надихаєте творити і за Ваші підбадьорливі коментарі.
Правила участі:
Умови стандартні:
- Цукеркові блоги не беруть участі
- Цукерка поїде будь-куди (оплата пересилки мною не оплачується)
- Бути або ж стати моїм ПЧ якщо Вам дійсно цікавий мій блог
- Написати про мою цукерку в себе в блозі окремим дописом або фото на бокову панельку блогу. 
- Записатися в лінкса і повернутися сюди 14.01.2013 (на іменини мого Кота, вічна йому пам*ять), щоб дізнатися, хто переміг і до кого поїде моя цукерка.
У цукерку увійдуть 8 нарізних миделок + 1 милко-цукерка.
Фото зроблю за наявності гарної погоди :)
+всі хто запишеться отримають знижку 10% на моє миделко до закінчення зими.
Серед найактивніших коментароторів моїх дописів розіграю скрапову карамельку-сюрприз (папір, висічки,  ґудзички, підвіски і квіточки (так мені лінь це зібрати вкупу і зізнимкувати тому сюрприз буде)

Гарного усім вечора :)







20 коментарів:

  1. Класно приурочила цукерку - в пам"ять кота! Люблю котів, давно читаю твій блог і є поціновувачкою твого мильця. Буду перша!

    ВідповістиВидалити
  2. бачила я ту цукеручку "вживу" - так і хочеться її з'їсти:)

    ВідповістиВидалити
  3. Ого, яка краса! Гайда записуватися! :) А може знову пощастить?)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Ну, дуже люблю твій блог і постійно слідкую за оновленнями!!! Можливо не завжди залишаю коментарі, але в повному захваті від твоїх творінь!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже рада ще одній можливості отримати від тебе смакоту) Відчуваю, що ще приводом став справжній сніжок, якого ви так чекали в родині!)

    ВідповістиВидалити
  6. Адрианочка! Я в осадок выпала, прочитав про дату розыгрыша и к чему она приурочена)))))))))))
    Умничка)

    ВідповістиВидалити
  7. Ледь не прогавила таку смакоту :))) Адріаночка, вдячна за шанс!

    ВідповістиВидалити
  8. милко від Адріясі - це мега круто. Я стало особливим твоїм поціновувачем, після кавового милка, яким милась тільки сама і нікому не давала)))

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. им... коли йому було 14-ть він назавжди залишився в моєму серці. А на нового котика я не наважують... і дарувати щось ніхто не хоче...

      Видалити
  10. Мечтаю все заняться мыловарением , ну хотя бы самым простым его вариантом :) Вот уже год , как закуплены ингредиенты .... а воз и ныне там ))
    Вы просто большая умничка - успеваете и делаете так много всего ....
    Поздравляю вас и всех С НОВЫМ ГОДОМ !!!
    Спасибо за розыгрыш !

    ВідповістиВидалити
  11. привет. а я только начала вести свой блог
    мне можно? http://malinkinworld.blogspot.com/2013/01/blog-post_6677.html

    Ласкаво прошу до мене у блог)

    ВідповістиВидалити
  12. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    ВідповістиВидалити
  13. ооо, то ж завтра іменини кота ...буду сподіватись на милість рендому ;)

    ВідповістиВидалити
  14. Я люблю цукерки! Ті, виглядають чудово!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації