середу, 26 жовтня 2011 р.

Мильце


Я не тільки ліплю, пишу, малюю, виховую донечку. Мені подобається ще варити мило.

Ось два нинішніх.
Був ранок. З абсолютно відсутнім бажанням прокидатися
почвалала у ванну і зрозуміла що мені бракує там кави. Запашної,
адреналінової, стимулюючої, міцної і чорної, справжньої кави. Заставила 
себе продерти вочі і зрозуміла шо нині я миловаритиму. Так мені бракло 
зранку у ванній того кавового мила. Так народились два смачнющі  запашні і корисні мильця. Ділюся ...

Була ніч. Снилась мені хуртовина, але якась така ніжно. Перша. Було

ще якось зелено і зовсім не виглядало на сніг. Білими цукринками він
заціловував листя, пелюстки, перехожих, вулицю й мене. А на вікністояли 
троянди. Я пам*ятала що залишила їх там, на підвіконні з прочиненим 
вікном і цілий сон думала, що вони змерзнуть... Так народилось моє 
друге мило. Снігом ділитись не хочу, бо так боюся втратити тепло...



Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації