пʼятницю, 27 липня 2012 р.

Солодощі від мене.

Найбільше у світі я люблю робити подарунки. Навіть отримувати їх не так люблю, як дарувати. Багато тексту писати не буду. Хочу подарувати комусь своє миделко.



Ну і правила стандартні:
- Цукеркові блоги не беруть участі
- Цукерка поїде будь-куди
- Бути або ж стати моїм ПЧ за власним бажанням,
- Написати про мою цукерку в себе в блозі окремим дописом, або ж на бокову панельку, 
- Записатися в лінкса і повернутися сюди 1.09.2012р, щоб дізнатися, хто переміг і до кого поїде моя цукерка.

В цукерку входить:

- 12шт різноформових і різнокольорових милок
- 5шт мила "Хмаринки" - милко, що не тоне у воді
-  бонус для скрапманьяків 12 аркушів ось такого паперу: Butterfly Garden Papers 15х15см, аркушів - 12 дизайнів по 1 аркушу кожного 140 г/м


36 коментарів:

  1. Ой, красота яка! Як поціновувачка такого милка - буду перша!

    ВідповістиВидалити
  2. Рада зайомству! Твоє мило це просто клас таке смачненьке і красиве!

    ВідповістиВидалити
  3. Так, погоджуюся з aknelitta і Tata25 - дійсно надзвичайна краса! Записуюся на твою цукерку)

    ВідповістиВидалити
  4. Краса, яку так хочеться потримати в ручках і понюхати...) Я фанатію від пахнючих миделок, тим більше зроблених з любов"ю...

    ВідповістиВидалити
  5. Вчуся миловарити, але мої милка хоч і корисні, але не ще не дуже гарні :) Тому із задоволенням прикрасила б свою ванну кімнату такою красою

    ВідповістиВидалити
  6. очень хочу кусочек вкусного ароматного и потрясающего мыльца!! и тайно мечтаю научится делать мыльца тоже, а от нетонущего мыла вообще в шоке))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ах да, не знаю можно ли на разных ресурсах размещать, но если это запрещаете, то удалите плиз
      и приглашаю и к себе на конфетку!

      Видалити
  7. Рада знакомству! Очень давно мечтаю подержать мылко ручной работы!

    ВідповістиВидалити
  8. Милка як завжди чудові. може пощастить.

    ВідповістиВидалити
  9. Мммм, милка!!! Хоч я вже й маю таку красу, але хіба можна пройти повз?:)

    ВідповістиВидалити
  10. Я теж хочу таке гарненьке милко))))Оля К. http://vk.com/id106157234#/id106157234

    ВідповістиВидалити
  11. В тебе чудові оригінальні мила, плюс яка шикарна упаковка!!!!!!Мені все подобається =) Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  12. Спасибо за шанс получить ЭТО!

    ВідповістиВидалити
  13. Які милка! Не можу пройти повз цієї цукерочки))

    ВідповістиВидалити
  14. Фантастична цукерочка!!! дуже хочу її отримати, загадала бажання! буду чекати. я ще тільки вчуся робити ручне мило. я тільки вишивкою займаюся. У себе в блозі розмістила посилання на твою цукерочку, на панелі праворуч. Ось тут http://anfisa2505.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Рада знайомству! Не можу пройти повз цукерки, бо обожнюю такi милка! http://trish-colours.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую за чудову цукорочку, маю надію, що мені пощастить)

    ВідповістиВидалити
  17. Привіт. Знайшла тебе, а тут ще й цукерка у вигляді милок. Завписуююсь :)

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації