середу, 5 вересня 2012 р.

Ця поважна дата - РОЧОК

Й жовтні моєму блогу виповнюється рочок. Не можу сказати, що часто дописувала, приймала участь у якомусь блогерному житті, чи ще чогось такого. Блог - для мене це віддушина, така собі комірка куди я несу свої творчі здобутки, поетичні спроби і просто думки. З нагоди рочку мого блогу хочу зробити подарунок.
Умови стандартні:
- Цукеркові блоги не беруть участі
- Цукерка поїде будь-куди (оплата пересилки мною не оплачується)
- Бути або ж стати моїм ПЧ за власним бажанням,
- Написати про мою цукерку в себе в блозі окремим дописом (!)і фото на бокову панельку блогу. 
- Записатися в лінкса і повернутися сюди 26.11.2012р, щоб дізнатися, хто переміг і до кого поїде моя цукерка.
І саме смачнісімо:
детальніше:

У цукерку входять:
- абсолютно новий жодного разу навіть не відкриваний дірокол  Martha Stewart Punch All Over The Page - Starry Sky
- мережива всякі різні по 2-3 метри кожного
- штампи гумові на дерев*яному кріпленні 12шт. Переважно новорічна тематика.
- ґудзики  різнокольорові 10шт
- ґудзики дерев*яні 12шт
- Мило ручної роботи (моєї) "Ангелик" з ароматом хвої та маслами абрикосових та виноградних кісточок 1шт.
- тасьма в українському стилі 1,5метра
- підвіски сердечка 5шт

І не забувайте, що будуть ще додаткові карамельки :)

48 коментарів:

  1. Буду першою, хоч їм ніколи не щастить, а може цього разу все зміниться

    ВідповістиВидалити
  2. А я второй.Рада знакомству,заходи ко мне на сладкое.

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю-вітаю! Натхнення, побільше нових цікавих робіт і гарних читачів!

    ВідповістиВидалити
  4. рада знакомству
    Спасибо за конфетку

    ВідповістиВидалити
  5. Адріанко, таки ти любиш задаровувати!:)
    Шкода, що пропускаю шанс на таку смакотку, але я не публікую в блозі цукеркових постів..
    Буду радіти з щасливчиком;)

    ВідповістиВидалити
  6. неймовірна цукерочка!!! дуже її хочу!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Погостювала....дуже подобалось.....Очень хочется мыло ручной работы...так красиво упаковано..Записываюсь..приходи ко мне на пироженки...

    ВідповістиВидалити
  8. Привіт! знову хочу в тебе отримати солоденьке. минулу цукерочку я не отримала, тому хочу спробувати отримати цю! умови - виконані. в мене не цукерковий блог, я веж давно твій постійний читач. у лінксі я відмітилася
    написала окремий пост про твою цукерочку та зробила посилання праворуч у себе в блозі! Чекатиму на розіграш!

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт) Рада знайомству) Відмінна цукерка, запрошую на мою (хоч і більш скромну) =)

    ВідповістиВидалити
  10. С большим удовольствием. Предлагаю дружить блогами!!! Я к сожалению свою конфетку разыграла не так давно, но постараюсь скоро организовать еще одну.

    ВідповістиВидалити
  11. Очень щедрая конфетка, приглашаю также к себе в гости и на угощение)) http://pufis.blogspot.com/2012/09/blog-post_4484.html

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже апетитна цукерочка! Дякую і запрошую до себе в гості. Пост з посиланням на цукерочку тут http://stellarhobby.blogspot.com/2012/09/26.html
    Ласкаво просимо!

    ВідповістиВидалити
  13. Рада знакомству!Спасибо за шанс!!!Конфетка ооооочень сладкая!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Рада стать ПЧ. Очень вкусная конфетка. Приходите и ко мне в гости.http://swedkarswet.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибо за возможность поймать улыбку Фортуны! :)

    ВідповістиВидалити
  16. Я ще не записалась на цю красу? Ото сплюча.

    ВідповістиВидалити
  17. Я дуже захоплююсь твоєю творчістю, тому вітаю Тебе з першим рочком! І беру участь в цукерочці

    ВідповістиВидалити
  18. Щедрая конфетка)очень хотелось бы выиграть такую вкуснотень!Спасибо за возможность поучаствовать)поздравляю!и очень рада знакомству!!!!Твое мыло бесподобное!!!Каждый кусочек это нечто.

    ВідповістиВидалити
  19. спасибо за конфетку, с удовольствием стала ПЧ, и приглашаю к себе в гости :)

    ВідповістиВидалити
  20. с удовольствием поучаствую, ссылка http://vk.com/anna_19

    ВідповістиВидалити
  21. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    муррррррррррррр...я с вами....

    ВідповістиВидалити
  22. С удовольствием становлюсь ПЧ! :)
    И буду надеется на удачу в конфетке! :)

    ВідповістиВидалити
  23. ВІТАЮ З З РІЧНИЦЕЮ!!! ТИ СТІЛЬКИ БАГАТОГО І РІЗНОМАТНІНОГО СТВОРИЛА ЗА ЦЕЙ РОЧОК, ЩО МОЖНА ВПЕВНЕНО СКАЗАТИ ВІТАЮ З ДЕСЯТИРІЧЧЯМ...! НАТХНЕННЯ І СИЛ ТОБІ І МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!

    ВідповістиВидалити
  24. С Днем Рожденья,разместила Вашу ссылку в в блоге www.liveinternet.С радостью присоденияюсь к ПЧ

    ВідповістиВидалити
  25. Вітанячка) Надзвичайний блог. Стільки цікавого! Для меня як початківця твій бложик скарбничка !)Я просто в захваті, особливо від милка) теж хочу...займусь обов'язково.
    Дякую за блог)

    ВідповістиВидалити
  26. Спасибо Вам!Я начинающий скрапер и это для меня большая возможность поверить в чудо. Я делаю своей дочурке альбомчик и это колосальная помощ для меня. Еще раз спасибо, буду надеятся на удачу.

    ВідповістиВидалити
  27. Привіт! Адріана в тебе чудовий блог! Я тут знайшла багато корисного для себе. Мені тут дуже сподобалось. Ще хотіла дизайн відмітити: простий і вишуканий, я такі дуже люблю, і для свого сайту старалась такий підібрати.

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації