середу, 1 квітня 2015 р.

Блог Хоп "Про Маму". Приєднуйтесь.

Привіт феєчки. Сьогодні два чудових виробника товарів для скрапу запрошують вас прийняти участь у блог хопі. Тема у нас чудова про маму. Але спершу покажу вам знимку смаколика який отримає хтось мегавезучий, хто виконає всі умови нашого блог хопу.

Бачите скільки смаколиків? Якби можна то сама б хутенько записалася у лінкса.
Як я вже говорила наша тема дуже ніжна і прекрасна. Адже світ починається з мами.
 Ось я про свою матусю можу розповідати годинами. Вона - мій перший критик і моє натхнення. Іноді для того аби потішити маму я готова на все. Її посмішка - це неабияке щастя, як і те, що вона у мене є.
Моя матуся - нереально талановитий дизайнер по текстилю, дбайлива мама і бабуся, а ще мій помічник. Хочу розповісти одну цікаву історію. Одного разу у мене був ярмарок. Як завжди я нічого не встигала, а часу залишалось все менше і менше. Я пожалілась мамі на свою ситуацію і навіть години не пройшло як ми з мамою вже пакували мої миделка разом. Пакували разом і до ранку. Це було весело. Ми можемо годинами висіти на телефоні/скайпі і  маємо що одна одній сказати. Ми можемо на кухні до глибокої ніченьки балакати про все все. І саме мама - моя найкраща і єдина подруга.  Безмежно її люблю. 


Для участі у нашому блог-хопі Вам потрібно виконати кілька нескладних умов:
1. Бути постійним читачем обох блогів-організаторів (Вензелик та Scrap Ego). Якщо Ви ще не приєднались до когось з нас, чекаємо, у нас весело!
2. Заглянути в гості до дівчат зі списку учасників гри і залишити в кожному з блогів коментар.
3. Розповісти у своєму блозі про наш блог-хоп та розмістити в пості банери блог-хопу та блогів-спонсорів. Повісити в бічну панельку свого блогу банер блог-хопу з активним посиланням на цей пост.
4. Записатися в лінки у нашому блозі до 9 травня.
5."Цукеркові" блоги участі в розіграші не беруть.
Головний приз, а це спільний подарунок від Вензелика та ScrapEgo, буде розіграний 10 травня. По Україні перешлемо за свій рахунок, за межі України за рахунок переможця.
 

Списочок тих, до кого вам слід зайти у гості:

А всі хто прокоментує мій пост, та виконає умови блог хопу приймуть участь у розіграші карамельки в моєму блозі .
Ось такої.

Зичу вам безмір натхнення.

52 коментарі:

  1. ну, що тут скажеш... в талановитої мами, талановита донечка!!!
    Дякую за пригощання!!! Буду першою!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Адріасю, напевно немає в блогосфері людинки, що не знає твоєї безкінечної любові до мами:) Але якось мені й на думку не спадало, що це у вас сімейні таланти розквітають, для мене це мега-відкриття! Хоча здавалось би, все логічно:) Бажаю щоб ваша любов і таланти розквітали новими ідеями і досягненнями, адже ви з матусею неймовірні молодці!!

    ВідповістиВидалити
  3. С удовольствием запишусь на карамельку!
    Очень приятно читать добрые, теплые слова о маме! Будьте счастливы!!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за розыгрыш! Приятно поучаствовать! http://scrapwedding.blogspot.ru/2015/04/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  5. Ви з мамою схожі зовні і, як видно з історії, внутрішнє також ) приєднуюсь до "солоденького" )

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт, дуже тепла розповідь про матусю. Часто милуюся твоїми листівками!

    ВідповістиВидалити
  7. Це дійсно сімейне)) добре коли найрідніша людина тебе підтримує, по собі знаю, навіть крила виростають)

    ВідповістиВидалити
  8. як я вас розумію!! і я пережила стрес перед виставкою, якби не мама, (і тато) я б точно нічого не встигла)) а так два дня вони допомагали мені з приготуваннями)) незабутні моменти))

    ВідповістиВидалити
  9. Такие истории-незабываемые! Хорошо,когда мамочка рядом! Надо ценить это!
    Спасибо за теплую трогательную историю.

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибо за возможность участвовать в карамельке)

    ВідповістиВидалити
  11. Рада, за тебе, що маєш такі чудові стосунки з мамою)
    Гарну цукерочку приготувала з листівочками))))

    ВідповістиВидалити
  12. Зворушливо!
    Із задоволенням прийму участь у розіграші ♥

    ВідповістиВидалити
  13. И я не знала, что вы обе-две рукодельницы творческие!

    ВідповістиВидалити
  14. Это такое счастье, когда твоя мама, не только мама, но и подруга, это большая редкость)

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибо за интересный рассказ.
    Спасибо за конфетку!!

    ВідповістиВидалити
  16. Как здорово, когда мама - лучший друг! Пусть ваши отношения и дальше сохраняются такими теплыми и близкими!
    И спасибо за карамельку)

    ВідповістиВидалити
  17. Замечательно!
    Всего хорошего и прекрасного!
    http://magis200905.blogspot.ru/2015/04/scrapego.html

    ВідповістиВидалити
  18. Здорово, что у Вас такие тёплые отношения с мамой! У меня, к сожалению, мама никогда не была другом :( Карамельку хочу, очень понравилась )

    ВідповістиВидалити
  19. И меня мама очень часто вдохновляет для создания каких-либо работ. Вот только жаль, что она находится за 1000 км от меня((( И вообще это замечательно когда мама становится для нас лучшим другом.

    ВідповістиВидалити
  20. Дуже приємно коли мама поділяє твої погляди і вподобання! Дякую за розповідь і цукерочку!

    ВідповістиВидалити
  21. Супер мама!!! Если честно, немного завидую белой завистью) Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  22. Интересный рассказ.Спасибо за розыгрыш!
    http://irulek2000.blogspot.ru/2015/04/blog-post_14.html

    ВідповістиВидалити
  23. Замечательно, когда мама так поддерживает. Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  24. Мама у вас большущая молодец!

    ВідповістиВидалити
  25. Адриана, как же здорово, когда есть такая поддержка! Спасибо за интересную историю и чудесную карамельку!

    ВідповістиВидалити
  26. Как хорошо что вы есть друг у друга) Здоровья и долгих лет в творчестве))

    ВідповістиВидалити
  27. Карамелька чудова! Чудова в тебе мама! І я так мрію приймати участь в ярмарках)) Але, на счастя, поки не можу)))

    ВідповістиВидалити
  28. чудесное фото. Очень красивые вы обе.

    ВідповістиВидалити
  29. Мамочки наши всегда нас балуют вниманием ;)!

    ВідповістиВидалити
  30. Гарне фото, наші мамусі найрідніші)))Дякую за пост і блог-хоп, і цукерку,і за додаткову цукерку теж)))

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації