неділю, 18 березня 2012 р.

Готуючись до Великодня. Писанки з... мила

Коли я навчалась у художній школі, перед Паскою ми запасалися писачками, воском і видутими курячими яйцями. Ми робили писанки. Цей процес був настільки захоплюючим і цікавим, що навіть після закінчення школи я почасти писала писанки. Росла я і доростала до нових захоплень та хоббі. Цьогоріч в мене особливі писанки, бо вони з ... мила. Чи може подарунок на Великдень бути цікавішим чи оригінальнішим? Я гадаю, що так, але моя мильна пропозиція також є вельми цікавою. Писанка - це древній символ життя.
Отож мої мильні писанки.

Великдень не за горами і час подумати про подарунки. 
Мильце "Писанка"
Склад: МО (Англія), масла виноградних та абрикосових кісточок, масло ши.
Пахне ромашкою.
Маса: 100гр.
Ціна: 35.00грн  / 25.00грн (одноколірне)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації