вівторок, 13 березня 2012 р.

Букетик і впакування

Люблю я мильні букетики. Вже писала, що і справжні квіти залишаються живими і наче квіти можна подарувати. Часто в мене запитують про розміри букетику, адже інформація про  вагу в розмірі 100-120грам мало про що говорить. Отже мій сьогоднішній букетик зазнимковано на руці, аби дати якесь поняття його розмірів у пропорціях. Важить він 120грам, має висоту основи 3,5см і ще 2.00см пелюсток і квітів. Загальна висота 5,5см.
Має ніжний і дбайливий склад. Пахне трояндою.
Ціна: 50.00грн.

Роблячи впакування для милець я починаю розуміти як багато добра мені потрібно. Хочу висікальну машинку і купу ножів до неї. Взагалі, моїм бажанням межі нема і малоймовірно, що колись буде. Отож поки роблю свої простенькі впакування. Без напрягу і без чогось такого, що мені б хотілося до них додати. По принципу 10хвилин на 1шт забагато, тому певні вони є такими безолаберними наразі. Маю над чим працювати. І дедалі частіше ловлю себе на  думці, що таки хочу спробувати робити нормальні листівки. Не "я тєбя сліпіла із того што било", а власне продумані, зкомпоновані і не позбавлені змісту листівки.  А наразі впакування для нинішнього букетного мильця:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації