середу, 8 серпня 2012 р.

Мій варіант казкової квітки

Зліпила давненько вже, але чомусь не показую тут.  "Штука" на шию має в комплекті ще сережки-листочки. І неймовірно мені подобається. 
В роботі використовувала полімерну глину FIMO, годинникові механізми, золотого кольору фурнітуру. Всі годинникові механізми, що контактують з шкірою я полакувала  аби уникнути  всяких неприємних реакцій.
Назвала чічю на російській мові, бо це чи не єдиний випадок коли мені україномовна назва не звучить.
"Цветочек аленький"

Можливе виготовлення на замовлення ціна 175.00грн - кольє і 55.00грн - сережки.


2 коментарі:

  1. Мені мама казала, що казка називається Червоненька Квіточка. Дуже гарний набір.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені завжди казали на російській, та і мультик на цій мові. Мабуть це тому, що для вуха воно звичніше і звучить.
      Дякую :)

      Видалити

Популярні публікації