вівторок, 2 жовтня 2012 р.

Я і мильце :)

Я і мильце у відеоформаті по львівському телебаченню.

26 коментарів:

  1. вітаю. в тебе такий голос приємний, треба частіше на ТБ виступати.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю, молодчинка все гарно та доступно розказала)))

    ВідповістиВидалити
  3. Адріанко, приєднуюсь до вітань з дебютом, чудовий сюжет!! Ти дуже природня на ТБ, треба буде якось повторити;) Милка красивущі!!

    ВідповістиВидалити
  4. ЛАУРЕАТ сульфат натрію? це що таке? чи мені почулося?.. )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про ЛАУРЕАТ можете прочитати ось тут http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82
      В миловарінні застосовують лаурети, або лаурили сульфати натрію. ПРо них також можете дізнатись у гуглі.

      Видалити
  5. Дівчата, дякую за компліменти. Мені дуже важлива Ваша думка, адже на самому ефірі я дуже хвилювалася.

    ВідповістиВидалити
  6. Оооо! Вітаю з теледебютом! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю з теледебютом. Ти молодець.

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації