понеділок, 26 листопада 2012 р.

Цукерка, мильце і настрій. Понеділковий коктейль.

Як ж воно складно прокидатися зранку у понеділок.Виймаєш своє тіло з-під теплої ковдри і волочиш  до кавових ароматів поближче. Ранок... Понеділок... Хто тільки  придумав понеділки? Дитина, яка того не розуміє і не воліє виймати себе з-під ковдри, тому це роблю я. Так ми прокидаємося... Але в мене є ранковий мотивунчик. Ми йдемо дивитися чи є вже сніг. Так дитя того снігу чекає :) А Ви також очікуєте на казкову сніжну зиму?
А у мене є сніг. Щоправда він у милі. Ділюся:
Мило ручної роботи "Голуба Ялинка"
Склад: МО (Англія), масла зародків пшениці, виноградних і абрикосових кісточок, косметичний гліте
Аромат: енергія (свіжий аромат з нотами лайму)
Маса: 55 +-5гр
Ціна: 15.00грн

Мило ручної роботи "Голуба Сніжинка"
Склад: МО (Англія), масла зародків пшениці, виноградних і абрикосових кісточок, косметичний глітер
Аромат: енергія (свіжий аромат з нотами лайму)
Маса:100 +-5гр
Ціна: 25.00грн

І мою цукерочку отримає... отримає...

Вітаю :)Я переконана, що Таня знайде вдале застосування солодощам :)

А мармеладки розпишу коли матиму трішки більше часу. Гарного настрою та позитивних емоцій :)





9 коментарів:

  1. А-А-А-А-А!!!!! Невже це я? :))))) Дякую! Дякую! Дякую! Неймовірно гарний початок тижня :))))) Адріася, я так хотіла твою цукерочку - і ось вона моя :))) - мрії здійснюються!!!

    І миделко просто неперевершене! Справжній витвір мистецтва! :)))

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю переможницю! От в неї дійсно понеділок почався мега-вдало!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Точно:) Бачиш, Адріасю, а ти кажеш понедііілок... Чудовий понеділок!:) Вітаю Таню!!
    А ми також чекаємо снігу:) А поки його нема, тішимось сонечком:))

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю переможницю!!!!! Якби всі понеділки так починались...)))
    І я кожного ранку встаю і дивлюсь у вікно, а раптом там сніг...

    ВідповістиВидалити
  5. Гарнюще милко!!
    Вітаю переможницю!!
    А в нас уже є сніг. Мене Дарко нині криками "сніг, мама, сніг!" розбудив. ))) І не тільки мене, всю хату на ноги в 7 ранку підняв. )))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую Вам дівчатка за привітання, і ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ АДРІАНІ :))) Цукерка вже у мене :))
    Все таке в ній гарнюще :) Все супер!!! І миделко, і дірокол, і кружево, штампики, гудзички...не можу натішитися :))
    Бажаю, щоб в кожної з нас так позитивно і приємно починався кожен новий тиждень!!!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації