пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Пастельна ніжність. Благодійний мистецький аукціон

Привіт. Сьогодні в мене ніжно пастельна листівочка. Робила на одному подиху  Від процесу створення я отримала гурму позитивних емоцій. 
А ще хочу розповісти, що я долучилася до благодійного мистецького аукціону, що проходить у соціальних мережах. І Вас мої дорогі, туди запрошую. Всі ми творимо красу і можемо спільними зусиллями наших талантів долучитись до доброї справи.
Долучитись можна ТУТ

Пропоную на Вашу критику ось таке романтично повітряне чудо:
Хочу розповісти трішки про матеріали які вмкористовувала під час створення цієї листівки...

Неймовірний ніж  з нової колекції Spellbinders.  Як тільки його побачила в анонсі відразу відчула неймовірне бажання ним володіти. Люблю я всілякі такі ажурненькі штучки. Купити можна ось тут
А як Вам метелик? Такий ніжний, повітряний, граційний. Від нового на ринку виробника Craftу Ann Краса. Також хочете мати таку чічю у своїй колекції?
Подарувати собі крила можна тут.
Все решта вирізані елементи нече легко можна впізнати. А і папір юзала звичайний офісний щільність 160 для основи і перламутровий картон для гарнезних елементів.



Гарного вечора та позитивних емоцій.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації