четвер, 30 травня 2013 р.

букви...

Привіт. Сьогодні я до Вас з оберемком не то квітів, не то речень, не то болю. З моїми відболеними і пережитими словосполученнями.
***
про щось позитивне, приємне і тепле
годинник у грудях, а чи кошеня
на кучерях неба гойдається серце
і десь під асфальт закотилась душа

це все від дощів, так невчасно холодних
байдужості вітер хитне силует
про щось позитивне і тепле сьогодні
дізнається втома з пом*ятих газет

це все від відстутності... вміння літати
прикладена каменем пам*ять про нас
і високо-високо серце із вати
народжує воду... слухає джаз

***
нехай Тобі не  бракне  більше слів
ці букви мають смак і запах м*яти
так пишуть лиш для своїх королів
та Ти ж не "свій", то як Тобі писати?

драперії надвичурних спідниць
Тебе зведуть у блуд, а чи оману
Ти вже не розрізняєш їхніх лиць
всяка наступна схожа на "кохану"

Під ранок кава байдуже яка
Тебе вже не дивують аромати
І лиш вона чекає ще дзвінка
й щороку сушить листя... 
листя м*яти.

***
а подаруй мені промінчик
і не фальшив на сподівання
це ж діалог хоч й однобічний
але я вірю що не дарма

Це не розіб*є смужки тиші
вагітність відчаєм буває
ти той, хто завжди буде вище
а я пробач ще не літаю...

тож роздобудь мені промінчик
на пошту скинь чи есемесом
і хай збідніє світ на відчай
Проріже сонце хмари лезом

і кажани втечуть зі стелі
і сяде джміль на свою квітку
заходь! я відчинила двері...
сьогодні, вчора, завтра... влітку...

06,2004р.Б.


Гарного вечора.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації