пʼятницю, 2 серпня 2013 р.

До дому...

Мабуть, у кожного з нас є мрія мати будинок, сад, лавочку для опівнічних зорестоянь. У мене також є така мрія. Я знаю, що колись у мене обов*язково буде будиночок. Той у якому я буду  щасливою. А ще у мене є вірш про будиночок... сумний

А у нас не буде будиночку 
Не цвістимуть для нас ромашки 
І не наші діти на гойдалці 
Колихатимуть наше щастя 
І над нами не буде неба 
Лиш окремі і різні клапті 
Хмари  на шмаття схожі 
шваброю миють асфальти 
І нічого. зовсім не буде 
У світі для нас з тобою 
А з будиночка тільки - буда 
Як музей для віршів і болю

   Ось такий поплаксивий віршик. Не більше. Навіть вже й не пригадаю коли, кому і для чого написаний. І мене з якимось "ним" будиночка не буде, а у Мене з Яською буде. :) Якось так. Над екстер*єром будиночку я почала працювати вже і ось, що мені вдалося зробити.
 
В роботах я використовувала ножі від Crafty Ann. Абсолютно фантастичний будиночок - Home, Sweet Home , дуже люблю всіляку рослиннівсть і на цей раз мені доміг Flourish 9, а ще я вкрай нерівно дихаю до всіляких завитків і загрогулін - Pinstripes.

На одному будиночку я не спинилася. Зоряне небо ніхто не відміняв і ще я мрію аби в моєму будиночку було таке вікно, вікно у небо... на вулиці не завжди буває тепло, а споглядати небо хочеться завжди.
Використала все той ж будинок і флоріш.

Нехай сьогодні мрії почнуть здійснюватися. У всіх!







2 коментарі:

  1. Адріаночка, дуже сумний, дещо навіть депресивний вірш (напевно дощ навіяв?). А от листівка дуже сподобалась! Така собі листівка мрії)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Тому віршу більше років ніж моїй дитині. Старий пристарий. Просто згадався до дому...

      Видалити

Популярні публікації