вівторок, 20 серпня 2013 р.

Мило з люфою. Нулівка.

Привіт усім, хто скучив за моїми мильностями. Якщо чесно, то я сама за ними страшенно скучила. Щось душа до мила не лежала, тільки до паперу і то не завжди. Втомлена душа якась...
Але мило повернулось у моє серце і повернулося з новими ідеями, силами та можливостями. Основу для мила я більше не використовую! Тепер я впевнено можу сказати, що мої милка це 100% натур продукт. Я чітко знаю, який саме склад кожного шматочка мого миделка. УРА. Нарешті я зварила таку мильну основу, яка мене задовільняє по всіх своїх характеристиках. Прозорість у неї звісно не така, як у заводської, але будемо вважати це платою за відсутність зайвої хімії.
Детальніше про кожне миделко можна прочитати ТУТ.  А я трішки розповім про люфу (з того, що знайшла в неті). 
Одна з самих продаваних мочалок у світі. Пояснюється це тим, що ця мочалка виготовлена з натурального природного матеріалу - люфи, яка є рослиною сімейства гарбузових. Уловлюєте, в чому сенс? Скільки корисних елементів вона може в собі містити? До того ж, люфа дуже дбайливо ставиться до шкіри, за що та її дуже любить і, практично, ніколи не відповідає їй алергічними висипаннями. 
Результат від застосування мила з люфою близький до ефекту користування мочалкою, але трохи м'якше. Таке мило:
  • глибоко очищає шкіру, роблячи його придатним для пілінгу;
  • підсилює дію косметичних засобів, нанесених після його використання, за рахунок глибокого очищення пор і поліпшення мікроциркуляції крові;
  • володіє антицелюлітними властивостями.
Крім того, виглядає мило з люфою просто приголомшливе. Такий незвичайний ароматний і корисний подарунок здатний перетворити просту гігієнічну процедуру у воістину чарівне дійство!

Гарного дня та настрою.

1 коментар:

  1. Класно! Аж заворожила такими подробицями про мило)))Тепер з таким милом можна й на виставку-ярмарку!
    Перше фото асоціюється з кавуном по кольору)) Смачно))))

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації