суботу, 30 листопада 2013 р.

Я люблю Тебе... Для Crafty Ann

"Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається,  не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого,  не радіє з неправди, але тішиться правдою,  усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить!  Ніколи любов не перестає!" (Біблія, 1Коринтян 13:4-8)

Мені так хочеться аби люди які говорили один одному "я тебе люблю" вкладали саме оце біблійне тлумачення любові. Але як на мене такою є лише любов Матері до дитини, Бога до людей... і можливо ще десь особливим парам дарується ця вища любов (зараз кожен захоханий повірив у те, що він особливий і він вже вчиться цієї любові). А, відверто говорячи, такої любові є дуже мало. У світі грошей та корисливості кожна більш менш гарна дівчина намагається "вдало" вийти заміж, себто продати себе. І не треба мені говорити, що це не так... я знаю безліч таких випадків. Але знаю і випадки такої всюдисющої любові, що хочеться поетом бути, аби описати.
Сьогодні я хочу Вам показати листівочку абсолютно не у моєму стилі (хоча я без рожевого кольору вже не можу). Білий і рожевий мене переслідує. Я вже навіть неодноразово називала винуватця. Моя наступна листівочка також для Crafty Ann. Використовувала фарби, багато фарби. Сподобалось... чекайте на продовження.
Як завжди я юзала ножі Crafty AnnOrnament 3Butterfly 14Я люблю тебя (літеру "я" я відрізала, вирізала ще одну літеру "е" та акуратно підклеїла)

Любові вам. Справжньої!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації