понеділок, 30 грудня 2013 р.

Багато листівочок.

Привітик. Сьогодні хочу поговорити з вами про замовлення і їх розміри. А ви  беретесь за масштабні замовлення? Я їх дуже боюся. Але розум боїться, а руки роблять. Так було і з цими листівочками. 80 штук за три дні. Тішило те, що деякі були одинаковими, але як моя творча натура такого не любить. Хоча якщо чесно, вони всі могли бути одинаковими, але ж ми легких шляхів не шукаємо. Та і якось малоцікаво робити одинакові штуки. Відчуття китайського заводика у собі мені не до вподоби, або я не вмію собі пояснити що це просто слід зробити. Весільних замовлень я не приймаю... Не вмію організуватись до такого. Хоча знимки великої кількості якихось прибамбасів вводять мене у захват. 150 запрошень, чи ще коробочок безмірна кількість. Але я б не мала де таке зазнимкувати. У моєму розпорядженні невеличкий шматок підвіконника... і мрії про якесь бодай мінімальне студійне обладнання. 
Мене у справжеє захоплення ввела Наташа kukla. Вона зробила 157 просто неймовірних листівочок. Я не знаю як вона це зробила, але це вартує захоплення.
А зараз пропоную переглянути, що зробила я...
Ось такі листівочки я робила... по 5-8 близнюків... Як завжди мені допомагали ножі від Crafty Ann, а саме їхня новорічна колекція: Christmas.
Передсвяткових емоцій і гарного настрою.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації