вівторок, 27 травня 2014 р.

У стімпанк з головою. Мій Мк по листівочці у стилі стімпанк. Приємного перегляду.

Привіт з вами  Anairda Kashef  і відзнятий мною МК по листівці в стилі стімпанк. Розповім декілька хитрощів виготовлення даної листівочки:
- у мене немає жодної баночки купованих спреїв, у своїх роботах я використовую: воду, харчові барвники, клей ПВА (декілька крапель) та перламутрові розсипчаті тіні для очей (протерміновані, отримані у магазині бошкодавикинути)
- я не маю спонжиків, подушечок та інших причандаль. У мене є пальці і так, іноді їх складно відмити. 
- я чесно-чесно вчуся працювати зі скрап папером іноді мені це навіть вдається, але нема задовлення більшого як біле перетворити у барвисте. Що власне і видно у цьому МК.
- виготовлення такої листівки абсолютно неможливе без штампів з колекції СтімпанкТМ"Lesia Zgharda", а саме:
  
- також дану листівку абсолютно нереально виготовити без моїх улюблених ножів компанії Crafty Ann : Dragonfly 20 (Steampunk)Frame (Steampunk)Gears (Steampunk)

Запрошую до перегляду самого МК:

Зичу вам натхнення. Експерементуйте та діліться результатами. :)

1 коментар:

Популярні публікації