суботу, 2 травня 2015 р.

Продовжую вчитися і новеньке завдання в LZ.

Привіт. Сьогодні я хочу показати листівочку в дивному для мене стилі і настрої. Мені хотілося зробити щось монохромне, лаконічне і просте. Для цього чудово підходять ножі кола від Spellbinders та мої улюблені штампики від ТМ "Леся Згарда".
Ракурсів цієї листівки я не знимкувала.  І так все чудово видно та зрозуміло.
Хочу запросити вас прийняти участь у нашому завданні від ТМ "Леся Згарда"  згідно якого слід виконати роботу з застосуванням будь якого штампу нашого улюбленого виробника.
Зичу вам безмір натхнення та чудових вихідних. Папась.

2 коментарі:

  1. аааааааааааааааааааааааааааааааа!!! надихаєш неймовірно!!!! Адріась сама крута робота!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. очень интересная идея с кругами! отличный результат!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації