пʼятницю, 4 вересня 2015 р.

я є... Крафтова листівка і першокласниця

Привіт. Давненько мене не було. Не буду вантажити вас своєю депресією і  купою проблєм і всяким іншим. Якось в однієї відомої скрапмайстрині вичитала, що блог не місце для шмарклів, сирості та нюнь і не слід його плутати з серветкою... тому залишу свою Ніагару для подушки, а вам покажу нову листівочку... не зовсім нову, але в блозі не показану.
Крафтовий папір в метелики (які я повирізала) від ТМ "Леся Згарда", а також флористичні штампи цього ж виробника.

 Рамочку мені люб*язно надав Євген Скрапкам, а на рамочці вирізаний метелик.
 Чіпик від улюбленого Вензелика.
Про те де буду у яких завданнях приймати участь напишу завтра.... Хочу спати німагу. Взагалі це першокласництво (агась у мене доця вже - першокласниця) мене трохи вимотало... Фотодоказ:
 Втомлена... Хочу просто спати... Спати. Чого і вам бажаю. Солодких снів до завтра. Я вже не зникатиму.
Люблю вас і дуже заскучилася. Цьомочки, мої хороші.


3 коментарі:

Популярні публікації