неділя, 25 жовтня 2015 р.

Результат блог-хопу і феєрія у папері.

Привітик. Спершу хотіла писати два пости, але бачу що з одним запізнилася (у мене металева відмазка... ремонт, їздили вибирати світильник, а потім на суші, а потім шаруділи листям а потім.....) Ну ви зрозуміли. Отож тягнути кота ні за що не буду і святково повідомлю (тут я вилажу на табуретку і скручую з формату А4 мікрофон-трубу), що переможицею карамельки стала.... стала : martinka74 . Щиро дякую кожному за ваші теплі коментарі, за ту гурму позитиву, яку ви мені подарували. Шлю вам теплі обійми і цілий оберемок сонячних промінчиків.
А сьогодні я ще хочу показати листівочку, яку створила для Вензелика і яка на днях була опублікована в блозі майстерні "Вензелик". Хто не читає блог то бігом підписуйтеся, там на вас завжди чекатиме купа натхнення від наших фей. А я вам покажу свою феєричну листівку.

А.... як ж я люблю фотати і розглдати детальки. Окремий кайф, скажу вам. Приглядіться до мікробісеру, а загрогулінки чіпика, а те як я його заембосила декілька разів різними пудрами і  він тепер схожий на добряче порепану металячку... Якесь не речення, а самолюбування написалося. Але ж дійсно кльово? Пра?
 Ліхтар я ембосила лише єдиний раз, пудра лягла якось не рівномірно і він виглядає так, наче ним вже добряче посмакувала корозія.
 В карді шматок прімівської цвітуячки (я - банкрот). Манюні тежики, які рухаються і на яких також красується прімівська цвітуячка но поменше розміром. А ще зверніть увагу на гіганські кравецькі лелітки (паєтки). Я шукала золоті бусинки. Як ви зрозуміли у своєму ремонті я їх не знайшла, натомість знайшла ось такі шальоно кльові штуки. Приміряла і зрозуміла, що нєту худа без добра. Вони наче в цю листівку були мною куплені (нема достовірної інфи де я їх роздубула, мо навіть в когось вижебрала).
 І листівочка доволі об*ємна. В конверт її просто так не покласти, треба буде якось зробити для неї коробочку, бо вже знаю кому її подарую.
Хочу з цією листівкою поприймати участь у таких завданнях:

Палітра - Lindy's Stamp Gang 
Використовувала: 

Скетчу від блогу 1000moments.ru
Мой любимый материал  від Модного хоббі. Жити не можу без спреїв, фарб, масок, чіпика і квіточок. А ще абажаю ножички (пачті маньяк ножичків).

"Начнем с нуля" від блогу Атмосфера (фот зроблений з абсолютно білого аркушика паперу)

в блогу SDC задание № 115 в мене прімівська масочка, через яку нанесла пасту, яку посипала пудрою у заембосила.
 На цьому у мене все.  Зичу вам безмір позитивних емоцій, та прямо зараз до вас вирушають теплі осінні обнімашки. Цьом.

17 коментарів:

  1. Поздравляю Марточку!!
    Адриан, открыточка очень нра! Взрыв красок!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Валентина. Я очень старалась взорвать осень. У нас пасмурно было и очень хотелось яркого.

      Видалити
  2. Вот уж точно - фееричная получилась! У меня нет слов - какая она шикарная! Жаль, не я ее получу))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Настасья. И отдельное спасибо за идею. Нужно будет организовать как то розыгрыш открыток между читателями.

      Видалити
  3. Адріасю, велике-превелике спасибі!!!! Чекай мене на каву ))) Чи як оформимо передачу приза?)))
    А листівочка - вибух феєрверку! Мікробісер схожий на цукерочки. Мням)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю, Марта)))) подаруночок класний))))

      Видалити
    2. Пішла ставити чайник... Дякую. Ждю.

      Видалити
  4. Листівочку бачила в блозі Вензелика - я просто в захваті, мега-мега-крутенько, молодчинка)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Базібо Оленочко. Я дуже дуже старалася.

      Видалити
  5. Вау какая классная! Сочная, яркая, жаль что нет надписи "с днем рождения" это является обязательным условием для нашего задания) спасибо от блога SDC!

    ВідповістиВидалити
  6. Wonderful ! Thank you for playing with us at Lindy's Stamp Gang ! Love, Marta xx

    ВідповістиВидалити
  7. Вот это взрыв красок и эмоций!
    Спасибо за участие в Атмосферном задании!

    ВідповістиВидалити
  8. Шикарная работа! Представляю под какое настроение творилась сия красота!

    ВідповістиВидалити
  9. Здорово! Такой взрыв красок и эмоций и, главное, все в гармонии. Спасибо за участие в задании 1000moments

    ВідповістиВидалити
  10. Обожаю буйство красок! Да еще и смиксованных со вкусом! Спасибо от 1000moments.ru

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації