пʼятницю, 6 листопада 2015 р.

Золота осінь. Трішки знимок і просто купа настрою

Привіт. У Львові справжня золота осінь... закінчилася. Сьогодні такий туман, на відстані руки нічогісько не видно. В моємі місті холодно й волого. Перехожі повиймали з шаф свої чорно-сірі футляри, вбрали на себе і стало взагалі сумно. Але ж є у мене осіння листівочка і буквально на днях нас фотав Роман Пищик і є файнезні осінні фото. Але все поступово. Спершу листівочка.
У нас у Вензелику нове натхненне завдання. Неодмінно приєднуйтеся. А я вам покажу своє натхнення по цьому завданні.
Набір Набір "Флора 02" розмалювала спреями та покрила прозорим глоссі від Фабрики декору. Також юзала їхній трафаретик і скляні каплі з глітером "Льодяна лазур". А ще спрейчик "У берегів Баунті" (мій улюблений і вже майже вихляпаний).
Напис "Осінь" сама малювала і різала на своєму новому помічнику. Як я жила без нього стільки років? Плоттер я тбе люблю. Де б взяти ще трохи часу аби щось Тобі малювати. Не хочу стандарних дизайнів... спрешу хотіла, а потім подумала і вирішила ну нафіг. Тим більше, що я така людина, що неодмінно тими купленими дизайнами би поділилася, а як виявляється нізя. Тому малюватиму сама і робитиму з власними малюнками, що захочу.

І що я вам ще покажу, що покажу. а є в мене знимочки. Роман, прасті я їх пообробляла як хтіла. Може десь забагато яскравості, може ще чогось. Куроч познущалася я зі знимок. Але ж осінь вона така панна. Яскрава.

Отож трішечки фоточок.
Отож це я, моя Яська і її батько. До речі в моєї донечки найкращий в світі тато. Поки я лікуюся і ремонтуюся вона живе у тата і він їй і за тата, і за маму. Ось такий особливий мужчина. А ще в них нереально класні стосунки і вона справді є маленькою принцесою. Принаймні таке щоденно свято їй дарує батько. 
А тут я балдію від цьомиків свого маленького (насправді безмежного) щастя.
Щастя збирає осінній букетик.
Ясь з другом у купі листя
Осіння я. Зачіска самашедча бо ж вітряно було. (не одна я в полі листі кувиркалась)
А це в нашого з Галиною Базюк проекту "Нотатник мрій" появилося обличчя. Ось вони ми :)
Ну наче все показала, розказала. Можна написати в яких завдання буде приймати участь та листівочка, що згори і відкланятися на сьогодні.

Листівковий скетч ві скетч от Scrappolis

"Начнем с нуля" від блогу Атмосфера (фот зроблений з абсолютно білого аркушика паперу)



В улюбленому Модному хоббі задание-вдохновение "Яркая осень".


Спонсор завдання  инетернет-магазин Скрапер 
Всі хто осолив мій мегапост - молодці. Печєньок вам і за коментарики ще й плюсик у карму. Бажаю як завжди безмір позитиву та натхнення. Ваша я.

17 коментарів:

  1. Дуже прикольно))) такі фоточки життєрадісні і мегапозитивні, молодці)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Классная открытка! Фото такие чудесные:)) Спасибо от блога Бумажное Вдохновение!
    Добавьте, пожалуйста, в пост ссылочку на спонсора, спасибо:)

    ВідповістиВидалити
  3. Восхитительная открытка! и фото чудесные! яркие и насыщенные!
    спасибо от Scrappolis!

    ВідповістиВидалити
  4. очень нравится такой контраст - яркая теплая осень и холодная синева неба
    спасибо, что вдохновляетесь с Дивными штучками

    ВідповістиВидалити
  5. Яка чудова, яскрава осінь! Обожнюю Львів, і бачу у вашій листівці осінню вологу бруківку і яскраві листочки. Чудова робота і гарнючі фото! Дякую, що надихаєтесь с Дивними Штучками.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую за такий душевний коментар. Так так. Саме бруківка це і є. Дуже файний трафаретик від Фабрики Декору.
      Осінній Львів дуже натхненний і красивющий. Щоправда зараз він сурий і сумний... але все так само пахне кавою і вже дощем.

      Видалити
  6. Какая чудесная открытка и фотки прелесть!

    ВідповістиВидалити
  7. Просто осенний взрыв красок! Очень красиво! Спасибо, что вдохновились скетчем в Scrappolis!

    ВідповістиВидалити
  8. Как же я люблю твои открыточки. Шикарная работа. Спасибо от ТМ Мемуарис)))

    ВідповістиВидалити
  9. Чудесная открыточка!! Спасибо за участие в задании Клуба "Бумажное вдохновение!"

    ВідповістиВидалити
  10. Адрианка, какая прелестная осень!
    Вообще вроде не осень, а всё-таки осень...
    Спасибо за участие в задании Днепровского скрапклуба!)

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації