понеділок, 25 січня 2016 р.

Листівочки для ФД

Привіт бложик і блогодрузі. Я не забула про вас. Живу зараз з планшету в неті...  тарпилося щось таке про що розповім трішки пізніше. А в планшеті є ІГ. Так мені подобається той факт що можна постити відразу у всі соцмережі. Я чесно чесно буду виправлятся і старатися писати сюди. Я дуже дуже ціную кожного читача мого бложика і хочеться аби вам у мене було затишно, комфортно і цікаво. На радощах ось трішки змінила дизайн блогу. Як вам?

Хочу показати листівочку яку робила для Фабрики Декору. Детальки та невеличкий МК можна переглянути у блозі виробника магічних штучок. А я вам покажу одненьку знимку листівочок (за детальками у блог ФД).

 Хочу прийняти участь у таких завданнях:

ЧБ 1000moments - повернула на 90гр. - до 17 лютого
Маски от блога Храни воспоминания




Сподіваюся вам було цікаво. Чекаю на коментики по оновленому дизайну, аби знати доробляти чи ні. Щось ніяк не можу визначится з кнопочками.
А наразі бажаю аби на всіх звалилася гора позитиву та міх радості. Цьома, ваша я.

9 коментарів:

  1. Очень нравятся эти кружевные слои - так воздушно получилось!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже класний дизайн, ти мастер на всі руки! і листівка дуже класна! Люблю поєднання рожевого з сірим!

    ВідповістиВидалити
  3. Волшебные открыточки! Очень нравится твой стиль! Спасибо от Творить.Учиться.Любить!

    ВідповістиВидалити
  4. Какое интересно сочетание цветов! Спасибо за участие в задании блога "Творить. Учиться. Любить."

    ВідповістиВидалити
  5. Очень креативные работы! Спасибо за участие в задании блога "Творить. Учиться. Любить."

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за участие от блога PaperStory)

    ВідповістиВидалити
  7. Красивая гамма и удивительная открытка!!! спасибо от ДК 1000moments.ru!

    ВідповістиВидалити
  8. Какая потрясающая открытка. Это просто чудо. Большое спасибо от ДК 1000moments.ru за внимание к нашему скетчу.

    ВідповістиВидалити
  9. Расчудесные!!!!!!!! Палитра и детали - ах! Композиция - вообще!!! Короче - одни междометия и восторги!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації