понеділок, 28 листопада 2016 р.

Хочу залишитися в Фабриці Декору.

Привіт привіт.
З заголовка ви вже зрозуміли, що я прагну залишитися в ДК Фабрики Декору 
і працювати й надалі з їхніми натхненними матеріалами. Час пройшов непомітно і за цей період мною створилося доволі багацько робіт. Давайте переглянемо їх.
У кожній моїй роботі присутні матеріали від Фабрики Декору. Вони просто незамінні і додають роботі казковості. Як ось цій листівочці:
 Альбомчик з паперу від Фабрики Декору.
 Зимові колекції цьогоріч стали справжнім натхненням та хітом у моїх роботах:
А спреї, фабри у пубри для ембосінгу є моїми постійними фаворитами.
Мій МК по роботі з крейдяними спреями:

ДК Фабрики Декору - це така собі дружня сім*я, де тебе завжди підтримають, допоможуть і зрозуміють. Дякую вам за цей час що ви поряд, за натхнення і за все,що ви робите для скраперів. Дуже люблю та ціную вас. (тут я роблю очі як у кота зі Шреку). Залиште мене, нехай ця казкова подорож світом фарб у паперовому світі триває і надалі. Люблю вас!

3 коментарі:

Популярні публікації