неділю, 11 березня 2012 р.

Її Величність - КАВА

Я дуже люблю каву.  Кава - це нектар мого натхнення, запах мого пробудження, рими до моїх віршів і складник до моїх мил. Її величність - КАВА...
Запашне мильце скраб. 
Кава запарена на милі і віддала йому всі свої корисні властивості та аромат. В склад мила входять також олійки ши, абрикосових кісточок та жожоба. Пахне відповідно кавою. 
Маса 75гр
20.00 грн.

Я дуже полюбляю свої мильця цікаво запаковувати. Так вони не лише презентабельніше виглядають, але й набагато приємніше дарувати такий подарунок, чи отримувати його.
Таким чином почалося моє захоплення скрапом.
Отже кавове мильце "Кавовий десерт" і впакування для нього.
Склад мильця вже написаний в блозі у попередніх дописах.
Вартість такого впакування 12.00 грн.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації