понеділок, 12 березня 2012 р.

Листівочка

Наразі я не зовсім добре петраю у листвікоробленні, але заняття захоплююче, затягуюче і з необмеженим простором для фантазії. Отже якраз для мене. Заняття, що дарує відчуття дитинства,  яке так і хочеться впіймати за п*ятку. Клей, папір, ножиці, абсолют безладу і поклоніння Хаосу довкола. Мммм... як захоплююче. Для себе зробила висновок, що це хоббі одне з моїх найдорожчих у фінансовому плані. Тих причандаль постійно мало і хочеться ше і ще, як справжньому хом*ячиську позапихати за дві щоки. Мені просто неймовірне задоволення приносить перескладання моїх творчих причандаль... в тому є якась своя особливість.
Отже моя листівочка. Проста, без модних цвітуйочків і всього іншого, але така особлива мені бо...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації