понеділок, 12 березня 2012 р.

Ода снам, або де я беру ідеї? Філіжанка кави

Я ніколи і нічого не придумала сама. Все, що мною робиться, пишеться і живеться, це лише візуальне продовження моїх снів. Чи то перед тим як заснути я так заварюю каву емоцій, що приходять вони... сни. Такі, які приходять. Я дуже люблю спати. Там моя інша реальність, там я не закована у 24-ри години, а лише до пробудження...
Ніхто і ніколи  не розумів як то можна підірватися о п*ятій ранку, взяти огризок паперу і дуже скоро щось замалювати чи записати і знов бухнутися на подушку. Я почасти навіть не можу пригадати, що таке мало місце... лише огризок паперу викриває мої нічні діяння.
Як ж я люблю свої сни. Такі різні, такі кольорові і водночас короткі, але такі потрібні мені. Без них я відчуваю що ніч пройшла даремно, відчуваю що збідніла на сон, відчуваю, що спорожніла на ідею... Мої сни...
Якщо говорити про реальні приклади, то банальні реалізації будь чого мені сняться. Одній форумляночці захотілося кавового горнятка на подарунок. Я мурдувалася в методах і варилася у власній безідейності поки не заснула. І о чудо... Ось воно моє кавове горнятко, моя філіжаночка... я прокинулася і ... ось вона
Кавове мильце "Філіжанка кави"
В склад кавового горнятко входять масла абрикосових кісточок, персикових кісточок і лляна олійка. Також мед натуральний і звичайно,що кава, чорна, запашна, львівська....
40.00грн




Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації