понеділок, 12 березня 2012 р.

Листівочка і весняне впакування для мильця

З роботи з папером мені таки краще вдається робити будиночки для своїх милотворінь. Все для чого треба більше як 15 хвилин кане у небуття, бо в мене нема терпіння. Як розвивати в собі терпіння і всидчивість я ще не придумала. Тобто працювати є над чим.
Для весняних милець я роблю ось такі будиночки. І взагалі в мене зараз якась  ера метеликів. Я їх надироколила і почіпала на холодильник на кухонні шафки і ше певні б на себе почіпала, але стримуюся, поки  що.
Серед кольорових фаворитів у мене наразі фіолетовий і салатовий. Тому листівочка у мене фіолетова. і фот для салатового впакування також такий. Отож моя третя листівочка виглядає ось так:
Злегка страшнувата і зовсім не така як я хотіла. Але за тих 10 хвилин що на неї витратила може бути. Треба буде застваити себе бути більш акуратною, послідовною і думаючою.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації