вівторок, 28 травня 2013 р.

Ярмарка Lviv HandMade моїми очима.


Привіт. Сьогодні я хочу поділитися з вами враженнями та емоціями від участі у першій ярмарці яку організували молоді творчі матусі для собі подібних творчих, креативних і молодих матусь


Спершу хочу трішки розказати про мій підхід до виставки. Давно я мріяла про дерев*яну підставочку для миделка і дуже старанно намагалася пояснити майстрам по дереву що і яке мені потрібне, але зрозуміли мене лише одні і ними є АРТ-ДЕКОР майстерня "Вікторія". Навпрочуд талановиті люди зі знанням справи. Я неймовірно задоволена їхньою роботою і хочу порекомендувати цю майстерню і вам. Адже такі талановиті майстри на вагу золота.
Отож моя підставочка під мило була виконана навіть раніше ніж я очікувала і мала ось такий вигляд:
Правда вона нейморна?
Буду її ще декупажити і бавитися з нею. Сподіваюсь до наступної ярмарки встигну.

На наступний день після ярмарки мала думку написати статтейку, але вирішила таки трішки "вистигнути"  аби не дати волі зайвим емоціям. І "вистигала" аж по нині. Враження взагал позитивні. Звісно, що завжди є куди рости і на помилках вчаться. Особисто мені концепція "матусі в декреті займаються творчістю і ось результати" не сподобалася і звучала не інакше аніж "матусі замість займатися дітьми ось, що творять". Але це вже моя особиста думка. Творчість і здатність до неї або є у людині, або нема. І це незалежно від наявності діток. А ось творчіть з дітками... але це вже зовсім інша історія. Одним словам концепція - ніяка.
Хочеться подякувати дівчатам-організаторам, що зуміли згуртувати такі кількість творчої енергетики під одним дахом. Це вже плюс. Де ще можна так вільно і невимушено побазікати про творива з собі подібними? А часу на балачки за відсутності клієнтів таки було пребагато. Хочеться подякувати за таку гарну творчу тусівку. До ярмарки не дотягнуло, оскільки ... та про відсутність реклами на цьому творчому заході  вже багато написано, не хочу повторюватися. Була можливість зробити собі чай/каву, взяти печенько - це добре.
Людина-клієнт йде на ХАЛЯВУ. Жодного конкурса на якому цю халяву можна було виграти не було. Рипенила нікому не потрібна танцювальна музика (а чи не дискотека у нас мала бути, думалась мені), яка змушувала перекрикувати її і від цього просто зносило голову. Можна було організувати творчу лотерею, можна було зробити благодійний аукціон... та ідей купа... Була програма виступу діток. Запросити їх для виступу, а батьків у якості покупців для майстрів - то гарний комерційний хід, але це були ЄДИНІ покупці. Реклама, реклама і ще сотню разів вона є рушієм торгівлі. Майстри ж прийшли не лише один на одного подивитися. Особливо якщо врахувати ціни на товари для творчості. 
Такий трохи сумбурний допис вийшов. Але мені дуже хочеться аби наступна ярмарка була дійсно ярмаркою. Усі вже перезнайомилися тепер можна і перейти до чогось серйознішого. 
На помилках вчаться і роблять з них висновки. Тому наступний ярмарок-виставка буде вже дорослішим, зрілішим і кращим.
А тепер покажу трішки знимок з ярмарки.


Ось і все. Гарного настрою :)






1 коментар:

  1. Не зря говорят " первый блин комом " ... Только обидно , что комом можешь быть и сам ))
    Приходится иногда "дорогой ценой" платить за неумения организаторов ... могу себе представить . Но думаю , что организаторы свою то выгоду не упустили , ...
    Удачи и хороших наступающих выходных :)

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації