середу, 20 листопада 2013 р.

Чайна церемонія для Crafty Ann.

Привіт. Я дуже полюбляю з друзями пити чай. Прийде до мене Оленка, або Катерина, і ми дудлимо чайок такими маленькими півлітровими горняточками. А ще коли дівчата печиво прихоплять то наша чайна церемонія набуває форм втрати фігури :) Зате весело, приємно і душевно.
Зовсім скоро я поділюся з Вами дуже-дуже радісною і щасливою новиною. Навіть цукерочку підготую. Від розіграшу попередньої цукерочки у мене залишився неприємний осад. Одна з дівчаток навіть дякую не сказала (а мені було б приємно, я так ретельно все для неї складала... з любов*ю), а до іншої моє миделко, як я зрозуміла не дійшло. Ех... має моє милко таку властивість :(, прям карма якась.
Але я про чайну церемонію. Давно з дівчатами чаю ми не пили. Отже мої дорогі наступні листівочки для Вас. 
Вперше робила роботу такого плану. Квітку он розмалювала. Сподобалося. Була собі просто квітка, а перетворилась у неповторну квітку. Згадала, що вмію малювати і намалювала столику ажурне кріселко. Фон золотом попшикала і розтерла. Шкода знимка не може передати всього багатства та шарму цієї листівки. Особливе задоволення мені приніс процес рвання паперу для основи і робота з моїми друзями - ножами американського виробника Crafty Ann. В роботі я використала наступні ножі: Tea SetRomantic,Corners 2Flourish 13 (set).

Я вже якось писала, що знайомтсво з ножами Crafty Ann внесло у мою творчість багато зефірних емоцій. Наступна листівочка саме така. Гайда на чай з зефіром.
Зробити цю листівочку такою повітряною мені допомогли наступні ножі:  Tea SetFlourish 13 (set), Butterfly 19 (set)Border 1Card Cover Maker 2.
Бачите ці маленькі метелики? Це моя любов. Вони - ну, просто, неймовірні. Я примостила їх згори і таке враження, що ось-ось листівочка злетить вгору, піднята крильцями цих тендітних створінь. Правда?

Про ніж столик. Хочете собі такий? В блозі Крафті Енн, якраз розігрується цукерочка у складі якої є ця краса. Поспішайте записатись.
Успіху!


Хочу з першою листівкою прийняти участь у Експрес завдання - Листівки з "рваними" або фігурними краями




Зефірних вам емоцій та побільше позитиву.




3 коментарі:

  1. Краса! Вже збираюсь на чаювання!

    ВідповістиВидалити
  2. Я у захваті від вашої роботи!) Дуже сподобалось, як ви "сприйняли завдання", рвані краї вийшли дуже гарні) Дякую від Art Club ua.

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації