суботу, 15 лютого 2014 р.

Закликаємо весну.

Привіт. У Львові сьогодні неймовірна погода. Абсолютна весна. Ура ура. І на тему весни мої листівочки. Запрошую до перегляду.
В роботах мені допогли мої постійні помічники ножі  компанії Crafty Ann. Квіточки дзвіночки: 

Bell Flower Set, зелень на якій вони кріпляться: Flourish 7, метелики: Butterfly 18 (set) і Butterfly 19 (set), пташкиBirdies, ажурний півкруг: Ornament 12, у другій листівці бордюрчик: Border 4 (вирізаний з офісного паперу і просто пожмаканий, закріплений в двох місцях, а решта провисає у повітрі.


А з цими абсолютно весняними роботами хочу прийняти участь у завданні  "Закликаємо весну" у блозі ЗДД.

Дякую, що завітали. Приємного настрою.


13 коментарів:

  1. Успіхів тобі! А листівки чудові! Перша взагалі - моя фаворитка серед всіх-всіх весняночок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую. Я навіть не знаю як отак вона склалася, але результатом тішуся. Поставила на столі і любуюся :)

      Видалити
  2. О, і я на першу ще оком накинула, коли в Crafty Ann завдання вийшло. Дуже гарні листівочки. такі весняні, аж сонечком пахнуть)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Катрусю. Я ідею з цієї листівкою дуже дуже довго носила.... і коли побачила ті ножі дзвіночки навіть не знала, що з них таку красу сутворити можна, тепер вони мої улюблені.

      Видалити
  3. Адріана, яка ніжність неймовірна!!! Перша листівка-просто дух весни))) Така зворушлива ніжність первоцвітів у снігу....Уачі в наборі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Я власне намагалася у листівці показати перші пагінці зелені. Дуже тішуся, що вдалося :)

      Видалити
  4. Адріано, просто неземна краса! Я на цих листівочках у Crafty Ann прийшла до тебе в блог:) Можна попросити подробиці?:) Дзвіночки - це теж ножик? Як Вони в тебе тримаються в повітрі?:) А з другої листівочки - бордюр чи серветка - як ти її так зложила і також підвісила в повітря???:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Я завжди рада гостям. Чаю/кави? Я постаралася відповісни на всі запитання відредагувавши допис. В повітрі вони тримаються тому, що я їх клеїла не до основи листівки, а до флоріша, який приклеїла лише до голубого півкругу, а до основи листівки - ні. Власне так і досягла повітряності.

      Видалити
    2. Чаю. Цукерки - з мене;).
      Дякую за роз'яснення.

      Видалити
  5. Неймовірно весняні!
    Дуже гарно і ніжно!

    ВідповістиВидалити
  6. Фантастичні листівочки! Дзвіночки та пташечки мене причарували!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації