суботу, 14 лютого 2015 р.

Хочу в ДК "Аграфки".

Привіт привіт. А ви встигаєте подати заявку в улюблений львівський магазин для скрапу? Поспішайте! Часу залишилося не так вже й багато. Ось я маю шалене бажання потрапити в ДК "Аграфки". Що це наш улюблений магазин я написала, тобто причини бажання в ДК зрозумілі. Хочеться бути з тими кого любиш. А тепер розповім про себе. Але перед тим покажу ніжний банерок набору:
ХОЧУ в ДК Аграфки!!!!

Я - безнадійно творча особистість у народі - творчоголік. Десь я вже про це писала.  Але наразі моя душа та ідеї повністю належать папьоркам, як я їх називаю. В скрапі люблю ВСЕ. Від скромного та продуманого кліну до барвистого на наляпаного міксу. Люблю фарби та штампи, люблю ембосінг та тканини, трафарети та спреї і бажано всього і побільше в мою хом*ячу нірку.

Отож покажу декілька робіт:
Патріотичні АТСки:
Штампик від ТМ "Леся Згарда" розмальований акварельками:
 Чіпик від Вензелика, штампики від ТМ "Леся Згарда", спреї та акварельні фарби
 А цю листівочку я дуже дуже люблю за поєднання кольорів. Ось буває іноді, що роботи складаються самі.
 А ще я полюбляю складати блокнотики: Чіпик від СкрапБоксу

Наче все показала, розказала. Побажайте мені успіху і тримайте за мене кулачки. Цьомки і обнімашки.

2 коментарі:

Популярні публікації