суботу, 21 лютого 2015 р.

Зіркова листівочка.

Привіт. Сьогодні я дуже дуже швидко хочу показати листівочку з зірочками і втекти під ковдру. Настрій у мене такий. Іноді буває.
 Створити цю роботу мені допомогли штампи від ТМ Леся Згарда, та зіркові ножі від компанії Spellbinders. Це одні з моїх улюблений ножів. Я полюбляю прості геометричні форми і вважаю, що такі мають бути в арсеналі кожного скрапхворого.
 Розфарбовувала я листівочку спреями та надавала акцентів акварельними олівцями.
 "Просторочила" листівочку простою чорною гелевою ручкою. Ця строчка дуже личить до наявної строчки на зірочках.
З цією листівкою хочу прийняти участь у таких завданнях:
Завдання #10. Будь які листівки із ножами Spellbinders
Згідно умов участі в завданні повідомляю, що в даній листівці використала ніж під кодом : 
 
S4-092

А ще надихну вас на покупку чудового штампу від українського (тут я горджуся і шалено тішуся) виробника ТМ "Леся Згарда". 
Набір штампів "для моєї зіроньки" {SV072}

І покажусь у ще деяких завданнях:
 Задание тринадцатое. Геометрия. 

На цьому все. Щиро всім зичу гармонії, миру та гарного настрою. Цьомки. (я під ковдру).

20 коментарів:

  1. она восхитительна!!!! радует глаза и душу!!!
    красота :)

    ВідповістиВидалити
  2. Круто! Очень нежно и трогательно!

    ВідповістиВидалити
  3. Яскрава,сонячна,позитивна....короче суперська)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Іваночко, рада Тебе споглядати у себе в гостях :)

      Видалити
  4. Адріаночко я просто закохалась у твою листівку! Мені дуже подобається як ти використала ножі і як майстерно ти розмалювала листівку! Супер! Дякую, що приймаєш участь в завданні від Spellbinders в Україні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я маю купу купезну ножів даного виробника... я щось і не знала про ваш блог, поки хтось мені не скинув.... Чи то я нарешті Янині оновлення почала на ФБ бачити (ага я паро місяців їх не бачила бо мій ФБ вирішив що для мене то не є важливим). Щиро дякую за коментар і я чекаю на нові завдання :)

      Видалити
    2. Завдань у нас ще багато по переду :))

      Видалити
  5. Цю листівку побачила одразу і тепер, напевно, довго не забуду! :) Яскрава, незвична і дуже-дуже особлива!!! Дякуємо за таку красу в конкурсі Spellbinders Ukraine!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І вам дякую за такий універсальний конкурс.... Я коли побачили приз у ньому захлебнулася слюнями, але часу вже було мало на створення безміру робіт (а я б 2-3 роботи, як мінімум зробила). Так що очікую на нові завдання.

      Видалити
  6. Очень красиво! Такая лаконичность и цвета завораживающие, их переходы плавные! Супер! Спасибо от ТМ Мемуарис

    ВідповістиВидалити
  7. Как красиво! Яркая, позитивная открытка. Спасибо, что творите с нами. My- Scrap.ru

    ВідповістиВидалити
  8. Отличная открытка, такая сочная! Прекрасно применили ножи и штампы))
    Спасибо от ТМ Мемуарис.

    ВідповістиВидалити
  9. Очень нежная и прекрасная открытка. Волшебно! Спасибо от My-Scrap.ru

    ВідповістиВидалити
  10. Яркая, но в то же время очень нежная открытка! Спасибо, что творите с My- Scrap.ru

    ВідповістиВидалити
  11. Листівка така позитивна!. а можете підказати який папір ви використовуєте для основи?

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації