неділю, 24 травня 2015 р.

Море....

Привіт феєчки. Львів похмурий і злий. Місто, мабуть не виспалося і йому бракне кави у крові, а може кави і крові? Не знаю. Я знову почала писати вірші. Завжди коли мені кепсько на душі я пишу вірші. Це мій особистий рецепт втечі. Але сьогодні не про це. Яким би день не був - він прекрасний вже за те, що ми маємо шанс його прожити і зробити у ньому щось хороше. Даруйте посмішки і радість, і навіть зашмарканий і знекавлений Львів набуде нового змісту яскравих парасольок. 

А поки небо над моєю головою є сірим та недоречним я хочу показати вам листівку-мрію. Цьогоріч неодмінно маю наблизитись до води. Плавати я не вмію, але поборсатись рада. Хочу до моря, хочу до сонця, хочу до нічогороблення і весьденьвалання.  

До речі у нас в Вензелику саме зараз є активним морське завдання. Прийматей участь та вигравайте призи. А яким є ваше море? Моє з білою піною, переливом хвиль та мушлями з перлами. Отож гайда дивитися листівку.


 Створювати листівочку мене допомогли мої вірні помічники. Чіпики від Майстерні "Вензелик", трафарети, паста з піском, пісок та паєтки від "Фабрики дкеору" і голубий спрейчик від ТМ "Леся Згарда". Пропоную поглянути на детальки:

Листівочка доволі об*ємна хоч нема моїх улюблених нашарувань паперу. 
На кутик листівки я нанесла білою  текстурною пастою мотузки через трафаретик від Фабрики декору.
Ще раз запрошую приймати участь в нашому натхненному завданні від Вензелика.
А зі своїм морем прийму участь у таких завданнях:
задание "Одежка для "чипика" от блога 4Decor до 10 июня
в задании блога Evolution-Scrap . С миру по нитке.
в задании от блога Творить мечты - "Шум прибоя" (15.05-6.06) . 

Необхідно зробити роботу з елементами показаними на банері. У мене це мушлі, пісок і саме море.


блоге "Скрапоголики" в тематическом задании "Без скрап-бумаги".

І додамся у Галерея Мая от Фабрика декора (пісок, трафарет, паєтки, гессо, бірюзова паста з піском та біла звичайна)
На цьому на сьогодні зичу вам гарного завершення дня. До нових зустрічей. Папась.

14 коментарів:

  1. Очень красиво! и необычно!!!! И сразу тянет на море)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. На море просто магнитит... но нужно пережить июнь... и дождаться своего моря.

      Видалити
  2. Адріана, листівочка і справді дуууже морська)) Мені аж шум хвиль у голові чутно))
    А що до сірого та похмурого Львова - мені здається, що навіть у такій подові - він чарівний) Я вже не дочікаюсь червня, щоб втікнути до Львова у відпустку)) Але, якщо дуже хочеться сонця - можу поділитися нашим - у Запоріжжі ясно та спекотно (+29)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.
      О так, Львів чудовий завжди. Навіть коли схожий на Венецію, як вчора.

      Видалити
  3. Очень красиво! Спасибо от Скрапоголиков :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Безумно красиво!!!! Спасибо за интерес к заданиям от Скрап-магазинчика.

    ВідповістиВидалити
  5. Яке емоційно-бурхливе море! Дякую від Скрап-магазинчика!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Скрап-магазинчику за натхненне завдання і коментар. :)

      Видалити
  6. Ну очень красиво! Шикарная открыточка! Спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И Скрапоголикам спасибо за возможность поучаствувать в таком задании.

      Видалити
  7. Адриана, она чудесна! Такое морское, светлое, летнее-летнее настроение! Сразу захотелось на море)
    Спасибо, что вдохновляешься заданиями Evolution Scrap!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, дорогая. Да,Ю у мене тоже эта открытка вызивает желание быстрее окунуться в морские волны. А задание вдохновляющее что надо летом :) Спасибо.

      Видалити

Популярні публікації