неділя, 7 червня 2015 р.

Шафа. МК для Штампоманії.

Привіт феєчки. Сьогоднія хочу вам показати свої з доцькою витворялки. А робили ми шафу для ляльки. Отож не буду багатослівною а відразу покажу результат:

Шафа відривається і всередині є тримач для вішачків (їх ми також зробили, скрутивши з дротика)
Детальки і мій улюблений чіпик від майстерні Вензелик.
Тонувала шафу спреями від Фабрики декору.
Сподбалася шафа? Запрошую переглянути МК по її виготовленню у блозі Штампоманії.

Прошу звернути увагу на чудові декоративні кутики на шафі. Їх мені спрезентував магазинчик Скрапкрам.

З цією роботою хочу прийняти участь у таких завданнях:

"Детская тема" в блоге Декоративный город до 10 июня





7 коментарів:

  1. удачі в завданнях, шафа крутезна!!! ти Мега фея, Адріась!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Шикарный шкафчик!
    Спасибо, за участие в задании от Shabby Scrap!

    ВідповістиВидалити
  3. Класна шафа!!! От би мені таку у дитинстві мати))) Кольори просто чудові!!! Дякуємо від Декоративного міста за участь у наших завданнях!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ех, моя лялька також не мала такої шафи і я складала їй лашки в якусь коробочку. Зате в ляльок моєї донечки є цілий будиночок і ми активно працюємо над його омеблюванням. Зовсім скоро покажу комод :)
      Дякую за коментар та натхнення завдання.

      Видалити
  4. Такой чудесный шкаф! Мило! Спасибо, за участие в задании от Shabby Scrap!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації